Projektowanie firmowego logo

PDF Drukuj Email

Logotyp jest pierwszym komunikatem, jaki firma wysyła do swoich klientów. Zatem umiejętne dopasowanego logo do profilu wykonywanej działalności i jego konsekwentne stosowanie ma ogromny wpływ utrwalenie wizerunku firmy w oczach klientów.

Charakterystyka dobrze wykonanego logo:

  • Symbolizuje wszystko, czym firma jest lub czym chce się stać,
  • stanowi o sukcesie rynkowym i marketingowym produktu oraz jest wyznacznikiem wartości rynkowej firmy,
  • jest głównym elementem identyfikacji wizualnej firmy, tzw. Corporate identity
  • jest graficzną formą przedstawienia symbolu i nazwy firmy.

Etapy projektowania logo

Składając zlecenie klient powinien w możliwe najprostszy sposób opisać firmę, profil jej działalności, odbiorców, preferowaną kolorystykę logo oraz wypisać dwa kluczowe słowa z którymi chciałby aby firma była utożsamiana (np. rozwój, zysk). Po otrzymaniu podstawowych informacji przygotujemy trzy propozycje logo, z których klient wybiera te, które najbardziej pasuje do profilu firmy. Na jego bazie komponowane jest docelowe logo firmy

Cennik usług

Wykonanie trzech propozycji logo ? 350 zł.

Przykładowe realizacje


Kliknij by otworzyć
Kliknij by otworzyć
Kliknij by otworzyć
Kliknij by otworzyć
Kliknij by otworzyć
Kliknij by otworzyć
 

Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej  Fotolia  Shutterstock